Jävla skit

På något sätt har ett visst företag bestämt sig för att hata mig. Har beställt från de flera gånger innan utan problem men helt plötsligt ville de inte ta mitt VISA och då använde jag min pojkväns och de nekade även det. (Med hänvisning att adressen jag angett inte är samma som min bank har listat för mitt kort...Men näha, varför fungerade exakt samma uppgifter innan då?). 
...Hursomhelst, trots att de inte vill godkänna köpet den här gången så drog de ändå pengarna. JÄVLA SKIT!
Så nu kommer det antagligen bli en jävla massa krångel fram och tillbaka som kommer sluta med att jag INTE får några skor. 
Vilket är jävligt synd för jag älskar alla skor som jag beställde och de är riktigt billiga och jag vill verkligen ha dem NU!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0