Kvinnosmärta

Helvetets alla kval stavas m-e-n-s-v-ä-r-k! Jävla skit!
Försökte bota det med choklad men det slutade mest med att jag kände mig proppmätt och fet. Önskar att man kunde ta ett piller mot alla humörsvängningar och övereaktioner som bara poppar fram. En marginellt liten del av min tid önskar jag att jag vore man.

...Nu har en av mina lappar blivit nedriven igen, satans jävla människa som inte kan hålla fingrarna i styr. Och varken ungarna eller ungarnas föräldrar har hört av sig. Verkar som om kissen får flytta hem till K. 

Kommentarer
Postat av: Elina.

Ta hand om magen vännen! Tänker på dig.
/E.

2007-09-05 @ 22:42:11
URL: http://www.elinakarsna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0