Liseberg

                              260095-33
M:s föräldrar var i stan och bjöd oss på en heldag på Liseberg:

- Kände mig äldst av alla. Det var fullt av småglin och tonåringar. Fy fan!
- Alla dessa jävla köer. Seriöst, hur mycket hinner man egentligen åka? 
-  ...Det var dock jävligt kul i slutändan, länge leve Balder, Rainbow och Kulingen!
- M vann stjärnvinsten på snackshjulet. 4.55 kg snacks tyngre på första försöket. (Sedan vann han även på Twisterhjulet på samma nummer)
- Spelade på nallemaskinerna, försökte låtsas att jag bara ville vinna lite nallar till katterna men var lite för "in to it" för att den ursäkten skulle fungera.
- Man ska äta tills man mår illa när man är på Liseberg: veggie-meal på BK, sockervadd och våffla med sylt och glass!
- Okej, efter att min sits på *attraktion X* var lite lös (no it's not all in my head) nojade jag skitmycket över att allting vi åkte skulle gå sönder. 
- Följde barndomstraditionen och vandrade hem med en gigantisk klubba (...som jag antagligen aldrig kommer äta upp).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0