Saturday I go crazy

Bangade Nocturnal idag trots forntida minnen om att det stället rockar fett (haha) efter att antal öl. Var nästan sugen men gav efter för pizzan som lockade mera. Bakfylla imorgon är dessutom inte möjligt då jag ska till K och hälsa på min darling Keiko i sitt nya hem. Insiderinformationen är att K är kär i sin nya kisse som blir mucho bortskämd. Vad mer kan man begära?!
Inser precis att jag bangar FPP också trots japantema och strippshow men det förstod jag redan i veckan att jag inte skulle orka med. Det här med att bli gammal och trötter är skittråkigt.

Kommentarer
Postat av: P

Gammal och trött?...
hehe

2007-09-30 @ 12:24:29
URL: http://petter.perry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0