Sjuk

Svider som fan i halsen och jag knarkar Bafucin. Måste ta mig till jobbet idag och jobba natt. Tycker egentligen att jag redan ansträngt mig nog i dag:

- Tog mig i kragen och gick till seminariet i skolan idag. Gick bra. Svamlade massor. Lät nog hyggligt påläst.
- Åt lunch med älskling. Eller ja, milkshake är lunch. 
- Hem och konstra med företag som vägrar sälja skor till mig och A. Men jag SKA ha dem. 
- Pratade med bank. Inget fel på mitt VISA eller adressregistrering minsann.
- Mera ilskna mail med företag.
- Skaffade Paypal för att försöka betala på det sättet.
- Måste vänta för att kunna verifiera Paypal. 
- ....somnade. Vaknade. Drack te och åt nudlar till middag. (Jag har INGENTING hemma förutom typ Tryffel, kolaströssel - rester från födelsedagsfika i helgen - och kattmat.).

...And yeah: knäckebröd, men vem äter knäckebröd när man har ont i halsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0