The Hootchy Kootchy Club

...Var en jävla hit!
Vad jag önskar med hela mitt svarta (haha) tickande hjärta att en sådan klubb skulle finnas i Göteborg också. Det sjukt roliga i att kunna klä upp sig lite retro/ vintage till ett ställe som i sin tur spelar gammaldags musik med en helt underbar konferencier (i en blå glittrig bunnysuit med genomskinliga strippskor) och otroligt vackra burleska dansare var nästintill obeskrivligt. Blev alldeles till mig över kabaresångerskan som växlade mellan att sjunga på franska och tyska, ja jävlar vilken kvinna!

Dubbelakten med de två amerikanska dansarna som ägde strippstången just blew me away. (Yeah Im in love!)
Njöt otroligt mycket att få se en bunt vackra självsäkra kvinnor uppträda med kvinnliga normalt kurviga kroppar. Den energin de utstrålade var otrolig!
...När de klättrade upp och ner för varandra ovanpå stången i sina glittriga dräkter förbannade jag kvinnan uppe i himlen (Barbro) som inte gett Göteborg fler tillfällen att njuta av sådana här kvällar.

Gjorde mitt bästa för att försöka njuta av det rosa bubblet (aldrig gillat det tyvärr) och att åtminstone försöka få det att se ut som jag dansade swing (HAHA). Johanna och jag försökte t.o.m dansa pardans och som vanligt dansar jag hellre än väl men fuck vad roligt jag hade så vem bryr sig?!?!


260095-51
Gravity Plays Favourites


260095-53

260095-54 

Fotona tillhör: Automated Alice

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Vilka foton...inte min klädstil offentligt men klart modigt! *ler*

2007-09-30 @ 10:44:47
URL: http://hosannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0