The pain, the PAIN.... ARGH

Förbereder mig inför hur jag kommer låta ikväll och morgondagen. Har slängt i mig frukost, jävligt fattig sådan dock, behöver handla NU samt pratat med Martina och bokat pass på gymet. Dags att inviga kortet alltså. Fasar inför träningsvärken som kommer uppstå för jag är pinsamt otränad men känns skönt att äntligen ta tag i detta. 
Martina föreslog spinning och även om jag har fasliga minnen från gymnasiet när jag en ynka gång gav mig på detta så tänkte jag bara "Why not?!". Hela den här grejen är ju helt ny för mig och väldigt 'out of character'. Så varför inte bara köra på?!
Först en rundtur och sedan 45 minuters helvete - Here I come!

Mental note: Slarva INTE med medicinen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0