Gästbloggar hos Rocketqueen

Jag gästbloggar hos bästaste Rocketqueen om skönhetsideal!


Idag har jag hunnit med att hjälpa syster att flytta, äta pizza (kändes jobbigt haha) och sova länge och väl mitt på dagen (som förberedelse inför jobbet inatt). Fredagen som jag spenderade ensam med M och mina bakterier (yej att vara sjuk) var precis vad jag behövde. Känner mig piggare, lugnare och precis så glad som min övriga bitterhet tillåter:


I gotta be Luke Skywalker!


PS. Folk som inte läser min blogg vanligtvis och kommer hit från länken via RQ:s blogg och letar efter liknande inlägg som jag skrev där, kolla kategorin "Feminism" som är späckad med dylika texter och resonemang kring ideal, feminism, kvinnor, män och allt annat vettigt (och ovettigt). I nuläget är jag förkyld, stressad och löjligt opepp vilket innebär att de senaste inläggen är lika intressanta som virusinfektionen som för krig med mitt immunsystem just nu. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0