I'm not saying I won't survive, I'm not saying that I'm ready to die

Lång dag i skolan med grupparbete och lång dag med huvudvärk och maratonlyssnade på Dilana. Mötte sedan upp syster för middag och för inspektion av hennes nya lägenhet. Får sådan ågren när jag ser folk med fina supermatchade lägenheter, min egen känns som en sådan röra som svämmar av saker och katthår. Noll golvyta, fulla bokhyllor och kattleksaker precis överallt. Flocken styr uppenbarligen här hemma medan jag och M mest är dekorationer.



Martina bangade rb ikväll så det blev ingen Dilana, grämer mig lite över det, men inte tillräckligt för att bry mig imorgon. Ska hem till Anette då och dricka drinkar och vara mitt-i-veckan-oansvarig, det får räcka och bli över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0