Shed my skin for you, I don't mind bleeding

Playlist for today:
Dilana "My drug"
Slipknot "Wait and bleed"
Slipknot "Spit it out"
Slipknot "Prelude 3.0"
Reamonn "Supergirl"

Tvättiden imorse gick inte alls när jag upptäckte att tvättmedlet var slut och grovtvätten var fullbokad tiden efteråt. Fan för grovtvätt. Åkte till affären och träffade Martina på torget av en slump och snackade skit medan jag handlade frukt och hon väntade på sin klient. Höjdpunkten på dagen hittills. Har inte ätit frukost än och känner mig oduschad och helt enkelt förfärlig. Då planerna för dagen inte kickar igång förrän vid sextiden (ungefär) tänker jag frivilligt städa fram tills dess. Jag är inte på humör för att sitta ensam med mina tankar som roterar runt i huvudet 24/7. Jag gillar att vara ensam, helst mycket men idag är one of those days när jag bör ha saker att göra för att hålla humöret uppe. Ibland tänker jag att träffa syster på tu man hand är som att gå till psykologen. Vi tycks ha en ofrånkomlig förmåga att alltid prata mycket om det förflutna och vädra glömda känslor/ minnen. Känner mig nästintill utmattad idag i huvudet.


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Slipknot - Dead Memories en favorit på nyaste plattan!

2009-01-19 @ 17:58:40
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0