Smoke me a kipper I'll be back for breakfast

Helgen har varit oväntat uttröttande. Jag är van vid att jobba långa pass på helgerna men just denna helgen har tärt på mig. Vilket antagligen är direkt relaterat till att jag inte kunnat sova särskilt mycket eller bra någon av nätterna och tvingats jobba minst nio timmar varje dag ändå (utan rast I might add, som är praxis på mitt jobb nuförtiden). Krävande gäster, ond fot, ont i huvudet och ingen sömn gjorde mig så trött att i slutet av passet idag hade jag svimmat om jag hade suttit ner mer än två minuter åt gången.

Lyckligtvis slutade jag vid fem idag (vilket tog innebar att jag började aptidigt imorse) och gick sakta ner till ICA och köpte pulversoppa (yej middag), ostbågar till M (share?) och naturgodis (pecannötter ftw!) till mig och lät den kalla luften väcka upp hjärnan. Gjorde sedan en vanlig vända och somnade mätt och glad på M i soffan framför Red dwarf. Att ha ett liv har inte stått på schemat i helgen med andra ord.



Är dock redo för nya tag i veckan, intagandet av diverse alkoholrelaterade drycker eller annat social umgänge är hemskt eftertraktat, frivilliga anmäler sig i receptionen.

Kommentarer
Postat av: Martina

Synd att jag har lite problem att hitta till receptionen...Annars skulle jag anmält mig!

2008-12-15 @ 07:38:32
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: Nancy

M: hahaha åtminstone på diverse båtar :P

2008-12-15 @ 11:25:01
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: Jamaica Slim

Anmäler sig frivilligt till diverse social stuff från onsdag till söndag med undantag för lördag eftermiddag.

2008-12-16 @ 09:01:27
Postat av: Nancy

J: Fredag?! :)

2008-12-16 @ 19:20:12
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0