You're timeless to me

Mitt humör är i absoluta botten och jag försöker tappert spela med (som aldrig varit min starkaste sida). Lets face it, jag är bitter och missunsam, varför förändra mig själv till någonting som inte fungerar?
Men det finns inget som får mig på bättre humör som ikväll: öl med en god vän och söta sockervaddssliskiga Hairspray vars soundtrack går på repeat i poden. Bättre humör ja, happy? But no.


My absolute favorite. Visst de är två karlar, varav en är i en fatsuit deluxe, but this is my kind of romance.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hairpsray ja, haha:-) Tror jag såg en äldre version av den på tv en gång. Tänkte det var den som gick på bio och undrade varför den sändes på tv. Men så var inte fallet;-)



Nattikram från C och E!

2008-12-23 @ 02:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0