Nattsuddare

Natten till idag var lugn, satt i soffan på jobbet och gulpade stora koppar te med honung framför Star trek och Airwolf. Till skillnad från natten i torsdags, (som är ettan på topplistan som jobbigaste natten på två år) hände ingenting särskilt i natt och alla sov tyst och länge. Spatserade hem med musik i öronen och nästintill ingen ångest. Har dock inte kommit för mig att lägga mig än. Magen värker (tom) och jag svettas redan. De älskade fläktarna som är placerade på varsin sida om sängen kanske också måste avskaffas, min hals blir inte bättre och mina ögon varar - att sova i drag är ingen hit för mig. I stort sett ett meningslöst inlägg alltså tills jag kommer på något som är mer intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0