The good stuff

Naturligtvis är jag fullkomligt övertygad om att när bra saker händer mig på löpande band kommer det tusenfalt tillbaka och well, det har hopat sig på sistone så det är bara att sitta och vänta på katastrofen.

Best right now:
- Fick löneförhöjning, t.o.m en redig sådan. (Med redig menar jag mer än vad jag förväntade mig. Jag har alltså avancerat från grovt underbetald till lite mindre grovt underbetald. But still, good news.)
- Fick VG på uppsatsen. Handledare - in your face! (Min titel är även best ever: Fittförakt och kukkärlek - en analys av den feminiserade manligheten i Äldreomsorgen i övre Kågedalen).
- Skrapat ihop nära hundra timmar i juni nu plus börjar på schema i juli (heltid), kommer alltså inte vara kyrkråttefattig i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0