Vidriga jävla poliser!

aftonbladet kan man läsa hur polisen hittar en skadad katt vid vägkanten med brutet ben och tar med den till stationen där den får dö för att slutligen dumpas i skogen. De jävla svinen tar den inte till någon veterinär eller kontaktar inte ens ägaren trots att katten är märkt. Som om det inte skulle vara nog så ljuger de sedan för ägaren om att katten är lämnad på tippen när de i själva verket dumpade liket i skogen. Hur kan man vara så jävla omänsklig att man kan befinna sig i närheten av ett litet försvarslöst djur som lider med stora smärtor och bara ignorera det? Bara låta det dö?
Jag vill typ gråta när jag läser artikeln och ser bilden på den döda katten. Jag blir bara så trött, tappar orken och den lilla minimala tron på människosläktet som finns kvar inombords.

Kommentarer
Postat av: Elli

usch, fy fan. Jag hatar sånt. All form av djuplågeri! Fy satan!

2008-03-29 @ 18:07:20
URL: http://www.glamourtjejjen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0