Dude...wait, what?!



Kände mig fruktansvärt trött i huvudet idag, stressar upp mig för saker som inte ens är relevanta, knepigt det där. Senaste tiden har lite påfrestande, mycket nattjobb, oro över en farfar som varit inlagd på sjukhus och uppsatsarbete. Att ta det helt lugnt kan nästan vara mer stressande dock så lagom sinnesnärvaro och lagom mycket att göra - det fungerar bäst för mig. Gick på långpromenad uppe vid sjön och njöt mer av tystnaden än naturen (myror och getingar, usch). En bok jag beställt till uppsatsen (Anja Hirdman - Den ensamma fallosen) damp ner genom brevinkastet så lite pluggande klämdes även in. En lugn dag helt enkelt. Fruktansvärt tråkigt. Kunde inte placera det först men lukten idag när jag promenerade, den där kväljande bastuvarma doften: lukten av naturen som värms upp - det luktar som semestrarna nere vid medelhavet. Knepigt. Något som inte funnits i huvudet på hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: Elina

Åhh, minnen från sjön och alla mina promenader där



/E.

2008-05-08 @ 23:46:18
URL: http://www.elinakarsna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0