The real life nattjobb

Accessoaren numero uno:
Blekt förkläde, bärs med fördel hela natten för att undvika fläckar från matlagning och städning, måste vara urtvättad för hög trendfaktor:
260095-226


Glöm inte att tugga i dig gamla rester från kylskåpet som värms till duglighet i den odugliga mikron.
260095-227


Fjärrkontrollen är din bästis (näst efter tv:n), it's loves you long time all night long.
260095-228
Glömda tv-skatter som Airwolf är viktiga att glutta på runt klockan fyra på natten för en äkta barndomsflashback. Jag är stadsunge och mina tidigaste minnen handlar om dåliga tv-serier inte sådant där nyttigt lekande som lantisungarna pysslade med.
Airwolf var för övrigt en storfavorit i mina unga år (att jag har dålig smak är vida känt), gotta love String!
260095-230260095-233

Bästis nummer två: Red Bull. Kan ersättas av valfritt uppiggande medel men till skillnad från kaffe får inte jag ont i magen av RB även om den onekligen smakar skit.

260095-232


Kommentarer
Postat av: Elina

Hahahaha!! Känner igen det där förklädet;-)



/E.

2008-05-05 @ 23:06:11
URL: http://www.elinakarsna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0