Vegetarisk sushi och flytt



Hjälpte J och flytta igår (gick hur smidigt som helst) - enda felet i planen var att först hjälpa till med flytten och sedan spurta iväg till jobbet och jobba i sju timmar med en helt ny gäst. Not a good idea. Hursomhelst, flyttpraxis är ju att bjuda sina vänner på mat som tack för allt kånkande, pustande och bärande. Vissa uttalade en önskan om att äta sushi och jag hakade på (har aldrig ätit sushi) och det finns ju vegetarisk så why not?
Jag ska väl egentligen inte säga att jag inte förstår hypen med sushi när den vegetariska såg ganska annorlunda ut än den med fisk, men well, alltså, jag har inga direkt planer på att någonsin äta det igen (nicely put) men det var kul att testa. Kan stryka det från gotta-do-before-I-die-list. (And yes, jag åt den med gaffel. Hädelse? Indeed.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0