Working girl need some B&J



Mitt humör har varit så högt hela dagen att det mer eller mindre svajat och inte ens att jobba kunde sänka det, trots att vi var en man kort och MASSOR att göra. Väl hemma hittade jag även ett billigt erbjudande på hårprodukter online för mig och M. Som avslutning sitter jag och suktar på B&J:s amerikanska hemsida. (Till mitt försvar älskade jag de innan det blev bloggtrendigt). Jag gick från Rocky Road till Häägendaz till B&J. I want my ice-cream complicated och fylld med massor av smaker. To the point: Varför bor jag i fattiga Sverige som bara köpt in de tråkigaste av deras smakutbud?
Look at these beauties:


Peppermint Ice Cream with Oxford Creme Cookies


Vanilla Ice Cream with Fudge Covered Waffle Cone Pieces & a Caramel Swirl


Peanut Butter Ice Cream with Peanut Butter Cups


Brownie Batter Ice Cream with a Rich Brownie Batter Swirl


En arbetskamrat ska spendera två månader i USA och vi pratade ganska mycket snabbmat idag, vilket är the number one task om jag någonsin satt min fot på amerikansk mark: att snaska mig igenom hela deras snabbmatskultur. Yum yum YUM.

Kommentarer
Postat av: Martina

Brownie Batter! Give me!!! Annars är fossil fuel min favorit... Blev lite besviken på Baked Alaska faktiskt:/

2008-05-21 @ 07:21:43
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: C

Jag drömmer också om amerikansk snabbmat, och om den dagen jag likt en känd bloggerska kan lägga in min första framgooglade Ben & Jerrys-bytta. ;D



Jag är speciellt sugen på att smaka någon med brownies och kola. :)

2008-05-23 @ 02:30:26
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Nancy

C: Ja, brownie batter glassen verkar gudomlig!

2008-05-23 @ 09:23:01
Postat av: The Urban Buddha

Oh yeah B&J regerar!! Det bästa med att bo i Storbritannien var att dem sålde mini-BJs i biokiosken - så när suget kröp fram sprang man ut medans filmen var trist! Det var fina tider! ;)

Ha de gott!

2008-05-23 @ 14:56:33
URL: http://pixiekatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0