Krigsmetal?





En oslagbar kombination som jag hatar: män i grupp (hej var generaliseringar kring kön är roligt) i kombination med alkohol, hårdrock och fotboll. Vilket bevisades av de otaliga kötthuvuden som sprang omkring och betedde sig som skadeskjutna lobotomerade kråkor efter två öl och sedan sattes i sten när vi knallade hem förbi Dubliners på väg till hållplatsen, självklart hade rivaliserande fotbollssupportrar rivit halva utserveringen och höll på att plockas in av polisen. Men konserten var grymt bra och naturligtvis körde de "Primo Victoria" som extranummer men såg bara halva innan vi var tvungna att gå. Jag lyckades även med konststycket att prata med vänner jag gillade och undvika människor jag inte gillade - med perfekt fingertoppskänsla.


Ny favoritlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0