Kvällstid

Blev färdig med examinationen idag och är som minimum godkänd (or else). Men så fort ett orosmoln försvinner växer sig andra stora som innan hamnat i skymundan och som vanligt är det det eviga problemet som kommer krypande längs hörnet: min/ vår ekonomi.
Sedan jobbets vikarierekrytering centraliserades har inte en käft ringt om pass. Jag har dock lyckats skrapa ihop lite genom att skriva upp mig i pärmen men annars nada, zip, nothing. Innan kunde de ringa flera gånger per dag som mest och nu inte ett jävla piss. Jävla skit. Tekniskt sett vet jag delvis vad det beror på men är för chicken för att yttra det online men kort och gott går det hela ut på att en viss person får alla pass istället för någorlunda rättvis fördelning mellan alla vikarier (vilket alltid varit deras policy innan). Jävla skit. Nu måste jag hitta ett nytt jobb.


Kommentarer
Postat av: Jamaica Slim

det suger ju röv. själv blev jag på eftermiddagskvisten uppringd av något skumt företag. jag hann tyvärr inte svara så jag vet inte vad de ville.

2008-10-29 @ 23:11:25
Postat av: Nancy

J: Svettig hårig röv t.o.m. Jepp, läste i din db:n, hemsidan såg läskig ut?

2008-10-30 @ 09:23:31
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: Elina

Men shit!! Varför detta? Du som har fått jobba så himla MYCKET...



/E.

2008-11-05 @ 00:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0