Nattrafik

Är ett jävla gissel. Resan tog tekniskt sett 30 minuter, men väntetiderna mellan två olika byten uppgick till sammanlagt 45 min. Alltså tog resan 75 minuter, vilket inte är en acceptabel tid när det ösregnar och jag är sur och besviken på kvällens utgång. Skit.

Höjdpunkter på spårvagnen hem:
Kille 1: Mannen, hur går det med tjejen?
Kille 2: Jo, vi är ihop, av och till, snart fem år.
Kille 1: Mannen, fem år mannen, det är långt det!
Kille 2: Jo mannen, det är det mannen.
Kille 1: Men inget bra eller? Tänk mannen, tänk! Vissa brudar flippar ut i början, andra i slutet, mannen, det är ingen idé.
Kille 2: Jo mannen, det är sant...
Kille 1: Det finns massa brudar här i världen, mannen, MASSOR, tänk mannen, på alla de brudarna här i världen, massor...alltså, jag svär mannen...
Kille 2: Mmm.
Kille 1: Alltså, mannen, jag är INTE full, jag svär.
Kille 2: Du ljuger mannen, fan vad du ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0