Tuesday I go crazy

Mitt senaste nuförvärv i nojaland deluxe är huruvida locktångade av lugg vareviga morgon har gjort mitt hårfäste tunnare och högre eller om jag (som vanligt) inbillar mig själv dumheter. Detta ackompanjerades av en nyförvärvad mani gällande att äta frukost framför tv:n till Falcon Crest varje morgon. Angela Channing är beroendeframkallande. Å andra sidan var en något åldrad Lana Turner med i dagens avsnitt. Ack denna underbara kvinna.





Goda nyheter! Elina kommer och hälsar på i Göteborg, dags för lite fika och secondhandshopping.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hihihi!!:-) Roligt att du tycker det är goda nyheter! Nu är det din tur att komma till Värmland och skogarna;-) Så ska jag visa dig riktiga älgar:-P



(Och jag som skojade om din lugg idag...)



/E.

2008-10-17 @ 20:58:16
URL: http://www.myspace.com/elinakarsna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0