Gammal, äldre, äldst - what can I say, it's my birthday

Det är jag och terroristerna som firar denna dag. Att både Anna Lindh och en hel buntar amerikaner skulle kola på min födelsedag känns lite bittert men lagens om allting jävlighet kommer säkert leda till att tredje världskriget bryter ut på min ankommande 30årsdag - elfte september är en olycksfylld dag helt enkelt. Som innehavare av den respektabla (och sletna) åldern av 24 år känner jag mig för trött för att orka noja. Kan ju inte förneka att fåfängan i mig inte är åldersvänlig och jag är smått neurotisk och galen - dvs. ingen hälsosam kombination. M fyllde två dagar innan mig och betedde sig lika coolt och avslappnat som den direkta motsatsen till hur jag kommer hantera min 30årsdag. Den dagen den sorgen. Och som vanligt är jag inte ute efter lösningar utan vill mest gnälla. Mitt nya motto för övrigt. Imorgon ska dock våra födelsedagar firas med påmpa och ståt, diverse bakverk samt goda vänners sällskap. Själv har jag haft huvudvärk hela dagen samt fikat överdådiga mängder med kakor med en trevlig arbetskamrat nu på kvällen. Innan dess bar jag runt på ett mindre bibliotek runt halva stan när jag försökte mig på att spontanshoppa med en annan vän direkt efter jag slitit i skolan ett par timmar. Happy birthday to me!


Kommentarer
Postat av: Elina

GRATTIS i efterskott vännen!! Önskar jag hade kunnat vara med och fira... Kommer till Götet i slutet på september förmodligen!! Då får vi fika och skvallra!



Kramar!

/E.

2008-09-14 @ 01:32:55
URL: http://elinakarsna.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Grattis i efterskott. Fyller själv år på alla menlösa barns dag. Det är spännande att dela födelsedag med något.

2008-09-14 @ 17:22:52
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Nancy

E: Thanks! Ja, hör av dig när du är i stan! Ska dock jobba mycket i helgerna nu...



C: Thanks! Lite roligt är det, folk glömmer nästan aldrig min födelsedag och jag ser det som ett plus haha

2008-09-14 @ 18:03:41
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0