If you'd grant my love a pardon

Hur kan man känna sig uttråkad när man har tusen saker att göra?



Mirah "The garden" - favoritlåten för tillfället. Lyssnade sönder den på vanligt manér genom att ha låten på repeat i poden hela dagen. Med tanke på att jag satt framför datorn mellan 10.00 - 15.00 med endast ett lunchuppehåll samt ett besök i verkstaden med Johanna är det ändå ganska imponerade. Vandrade även rastlöst runt på stan på jakt efter födelsedagspresenter till kära syster med samma låt om och om och om igen mellan 15.00 - 17.00. Förutom musikobsessande har jag bokat upp varenda dag i veckan, är tydligen inne i en supersocial period och vill umgås mycket och länge. Kan bero på att jag fått en del pass inbokade på jobbet också, umgås man för mycket med "gästerna" måste jag väga upp det med "normala" vänner för att inte bli galen. Använder även samma logik på skolarbete: för mycket kursböcker måste kompenseras med skönlitteratur (som om det inte var nog från första början). Gawd, me so fucking bored. Vadsomhelst, jag bryr mig inte, bara något händer.

The silverlining: Min rygg värker värre än vanligt. Damn work. Måste börja med träningen igen när jag ändå faktiskt har ett förbannat resursdränerande gymkort.

PS. Jag börjar bli långhårig. Naturligtvis har jag velat klippa av hela skiten de senaste två veckorna. Kanske lyckas jag hålla fingrarna i styr denna gången. Kanske. Men troligtvis inte, vill både klippa av allt och bli mörkhårig igen.


Kommentarer
Postat av: Elina

Skulle just skriva att du fått så långt hår, när jag läste att du skrivit det själv!:-) Hur långt har du tänkt att spara till nu?



/E.

2008-10-09 @ 00:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0