I'm only happy when it rains

Överlevde idépresentationen idag i skolan med lite extern hjälp av sambons receptbelagda värktabletter. Spred antagligen mina bakterier till minst tio olika människor efter hostande och snorande på både spårvagn, buss och i skolan. Bröt också tydligen offentlig vett och etikett för en surgubbe snörpte på munnen upp till öronen när jag spottade ut lite grönt slem på gatan. Fan, det är inte fräscht på gatan men jäkligt jobbigare om jag behöll det i lungorna bara för att jag hade glömt näsdukarna hemma.

Så, humöret är inte på topp. Men jag roar mig med att komponera olika playlists till ipoden, sorterade efter humor och aktivitet. Ack ja, min käraste tingest för tillfället, bästa födelsedagspresenten helt klart, som tyvärr är neonrosa. Min välmenade far köpte den rosa pga. lägre pris och jag är väl inte överdrivet förtjust i färgen även om själva poden smeker mitt hårda hjärta medhårs bättre än datorn för tillfället. But pink?


Kommentarer
Postat av: Elina

Men du hade ju rosa på din blogg en gång!?;-) Om jag inte minns helt galet...



Hoppas allt är väl och att du kryat på dig! Vi är inte världsbäst på att höra av oss:-P



Kram!

/E.

2008-09-17 @ 01:02:55
URL: http://elinakarsna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0