Rödpennan i högsta hugg!

Jag har spenderat de senaste tre timmarna (på ett ungefär) med att sitta med min älskade dator i knäet, lyssnandes på 'Rach 3' (lugnare och vackrare bakgrundsljud får man leta efter) och rättandes mina två senaste uppsatser. Jag är ännu inte klar. Att rätta sig själv med studier i svenska i bakhuvudet driver en till galenskap. Jag vet att jag inte skriver så bra och grammatiskt korrekt som jag önskade men efter tre timmar är jag blind inför de flesta av mina fel. Att jag sedan genomför en närläsning och rättning för sisådär hundrade gången spär på tröttheten lite extra.



The silverlining: Åt lunch på Subway idag med M och fick chansen att diskutera och raljera kring religion vs. genus i skolan. Wunderbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0