Sex on Tuesdays

Dagens bravader:
- Min nyvunna besatthet av filmmusik fortsätter, har lyssnat på "Stuck in the middle with you" (Stealers Wheel) och "Baby, it's you" (Smith) halva morgonen.

- Hoppade piller idag och har hållit mig själv vid mina sinnes fulla bruk helt au naturell. (Att lungorna sprejats fulla med kortison har inte med saken att göra.) Jag börjar bli frisk.

- Pluggade som en ordentlig student. Me so good and proper.

-Fick sniff på säsong 2 av Secret Diary of a London Callgirl och tryckte snabbt i mig de två avsnitt som fanns tillgängliga. Säga vad man säga vill om serien och hur prostitution framställs (jag är väl inte superduper positiv) men jag gillar Billie Piper. Jag trodde att hon skulle förstöra serien pga. att jag förknippar henne med hennes mindre framgångsrika (och korta?) karriär med dålig popmusik när hon blomstrade i sina ungdom iklädd magkorta tröjor men tji fick jag.

Billie som Belle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0