a matter of taste

Först lyckades jag igår övertyga mig själv om att turkos är en fin färg pga. en väldigt pugly turkos väska jag införskaffade på Beyond retro för att hålla mig sysselsatt (renoveringsobjekt alltså). Sedan övertygade jag mig själv om att jag borde köpa skor i samma nyans för att ha en ursäkt att dra med väskan på nästa TTV. Slutligen argumenterade jag för att turkos och leopard är okej (hittade fin korsett i leo), om resten av outfiten går i svart. Och sedan insåg jag att jag var fattig och sörjde länge och väl. My last resort är en hederlig gammal garderobsutrensning då jag är indeed en hamster och har en svällande klädkammare som kan behöva banta ner sig lite and make me some money. Och då är vi tillbaka till frågan om leopard och turkos är en färgkombination mitt naturligt svartälskande jag kan bära utanför lägenheten. Hm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0