Cherry Darling



Somnade till Planet Terror igår när jag kom hem från jobbet sådär äckligt tidigt på morgonen. Jag föredrar Death Proof anytime över PT men introt till filmen är oslagbart, sweet Rose är en personlig favorit.

Blev lite knepigt med sömnen idag. Gick den långa vägen hem från jobbet imorse (yej morgonpromenad) och stannade uppe för att sedan åka in och möta min farmor. Lovade innan att följa med henne på en kontroll på sjukhuset. Sagt och gjort. Hem, handla mat, går runt som en zombie, off to bed, sova sova sova och sedan tvätt med M och cranky och kunde inte somna om. Så nu sitter jag här. Med ett bultande huvud och stresspuls. Yummy.

Kommentarer
Postat av: Jamaica Slim

Ja, jag fattar inte varför folk är så kåta på PT framför DP?! What's wrong with them? DP är ju en betydligt bättre film och på tal om bilfilm och bilar. Vi har köpt en bil.

2009-04-17 @ 23:03:41
Postat av: Nancy

J: De är dumma i huvudet?! :P Ja, jag såg det på facebook, congrats!

2009-04-18 @ 12:02:40
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0