It's okay I got lost on the way

Gårdagen var okej, jag duschade, plockade undan lite, sov länge, åt frukost med M, åkte till pappa, åkte till farmor (åt middag där), handlade på vägen hem, diskuterade, åt glass, spelade Alfapet på kvällen. Det kändes bra och lugnt. Massa göra och inte tänka.

Och idag=personalmöte i tre timmar. Och två timmar tills det börjar. Thank god att jag ska dricka massor med öl efteråt med Martina. För jag är sugen på att skita i allting annat. Hade jag haft valet hade jag tagit mitt sk. liv och knycklat ihop det som ett papper och kastat det i papperskorgen. Och dragit vidare. Vilket är planen. Outade mina flyttplaner för pappa igår. Han tog det bra. Bra. För jag vill bort. Helst igår.

Kommentarer
Postat av: E.

Flyttplaner???



/E.

2009-04-09 @ 21:26:07
URL: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0