Kaos i skåneland

På fredag åker jag ner till bästaste Karin i Lund och lever rullan tills söndag kväll! Tänkte även återuppstå för en shoppingrunda i Malmö, var väldigt längesedan jag var där, ska bli roligt med en lite annorlunda helg. Woho!

And: Fick även äntligen koden till det nya systemet så nu kan jag pilla med min fyllnad på egen hand hemma och alltid ha stenkoll på hur mycket pengar jag förväntas få ut varje månad. Kontrollfreket i mig nickade genast gillande. Jag har dock ågren inför att bli timvik igen till sommaren, inte bara pga av osäkra inkomster utan för att timvikariernas löner på sistone har krånglat skitmycket och många har nollat och fått hålla på med samma cirkus som mig. Och som timvik är jag också utelämnad återigen till att andra fixar min lista istället för att undertecknad fixar själv. Fuck.

Kommentarer
Postat av: E.

När det äntligen löst sig med kod ska du snart bli av med den igen, tss, typiskt!



/E.

2009-04-07 @ 01:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0