Playlist

Musiklistan (för städning) är relativt otippad idag om man inte "know the truth" och vet hur mycket knepig musik jag gömmer på min dator:

"After dark" - Tito and the Tarantula
"Baby it's you" - Smith
"Down in Mexico" - The Coasters
"Street life" - Randy Crawford
"Sweet Jane" - Cowboy Junkies
"Waiting for the Miracle" - Leonard Cohen
"Girl, you'll be a woman soon" - Urge Overkill
"Stuck in the middle with you" - Stealers Wheel
"Chick habit" - April March
"Hold tight!" - Dave Dee, Dozy, Beaky, Mich & Tich
"It's so easy" - Willy deville

Absolut godast idag: gjorde smoothie med kiwi, mango och jordgubbar och rostat bröd till frukost (nattar"frukost" vid halv tre). Färgen påminde om halvmogen avföring (lots of pink) med svarta prickar men damn vad gott.

Kommentarer
Postat av: E.

Mmmm, låter gott! Hoppas nattandet har gått bra, trots dina farhågor......



/E.

2009-04-01 @ 23:37:36
URL: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Mmm. Måste börja variera mina smoothies mer, men jag är så snål. Köper tvåpack hallon och äter som glass. :P

2009-04-02 @ 22:04:18
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Nancy

E: Det gick bra! :)



C: Jag kan vara snål också. Och är laktoskänslig så min basicsmoothie (som jag dricker minst en av varje dag) består bara av frysta jordgubbar, fryst mango (eller skivad fryst banan) och juice. Ingen yoghurt, inget kavalkad av frukter. Finns tärnad fryst mango i frysdisken och jorgubbarna finns i storpack och räcker länge. Denna gången lyxade jag dock till det med smoothie som höll på att bli gammal.

2009-04-02 @ 22:11:20
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0