Uttråkad at home

Dagen har bestått av ANTM-tittade (yej cycle 12), tutorialsknarkande (funny picture down below), glassmaskande (isglass mmmm), promenad, matlagning med M och Battlestar Galactica på kvällningen. Ska jobba dag hela helgen så det gäller att vila ut sig innan. Har hållit ganska sträng koll på mina traderauktioner också. Känner mig väl inte jättepepp på att en person med bara negativt bjuder på en av mina auktioner. Man borde kunna neka sådana köpare, fan.

Har för övrigt tagit upp en av mina mest irriterande ovanor ever (jag vet att M stör sig sjukt mycket), mitt knäckebrödssmaskande. Vilket inte är ett problem i sig utan snarare platserna jag väljer att göra det på (varför begränsa sig till köksbordet?), vilket i stort sett är hela lägenheten med favoritplatser som sängen och soffan. Smulor precis överallt som minstingkatten (i år, inte i storlek) gör sitt bästa för att slicka upp men t.o.m she can do only so much.




Tupering is fun.

Kommentarer
Postat av: Nett

Haha, loove the pics! :D

2009-04-25 @ 09:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0