Dont ask for the moon Jerry, when we have the stars.

Hur blev klockan två? Jag är ju piggare än piggast.

Åt pannkaksfrukost med M imorse och sedan städade vi lägenheten i väntan på besök. M stack på "bastuklubb" (hehe) och jag hade filmkväll med Johanna och Karin. Vi gick in hårt för att äta vårt kroppsvikt i snacks och jag blev mobbad för att jag aldrig tagit nakenbilder. Tydligen helt deviant att inte äga åtminstone ett par. Digitalkamera i all sin ära men jag har liksom aldrig näckat på bild. För man vet aldrig vart bilderna hamnar, att bli fotad av sin pojkvän som sedan blir ett ilsket ex is not a good idea. Lite paranoia är minst lika hälsosamt som ett äpple om dagen och dessutom bra för magen. Vilket de enorma mängderna snacks jag satte i mig ikväll inte var. Alla Hjärtans-dag? Jag och M firar den inte.

Även om det sucks ass att Karin numera bor i Lund ger mig den en chans att sätta mig på ett tåg och besöka Malmö igen. Har inte varit i Malmö sedan jag idkade distansförhållande med mitt exex och det finns värre ställen att åka till än Malmö liksom. Jag gillade staden helt okej. Lite tråkigt att bara husera i Göteborg i längden ändå. Min nästa långledighet ska jag försöka koordinera samman med Karins schema så tar jag första bästa tåg söderut. Det var dessutom flera år sedan jag skrattade åt de stackars skåningarna. This could be fun.

Luv:
Spotify in my heart. Gillar att pyssla med playlists. Länge.

Luv not:
Stargate Atlantis update: Dr Keller dissade Ronon. Oh noes. Man gör liksom bara inte det.


Kommentarer
Postat av: E.

Nästa tur får du komma och göra narr av värmlänningarna;-P



/E.

2009-02-20 @ 23:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0