Feed me Seymour feed me



Okej, epic fail med maten kan jag ju säga. Kunde inte låta bli att köpa fetaostmacka på Java med Ville och åt småkakor på jobbet. Wunderbar det här. Dagens intag lämnar mycket att önska och kroppen hoppar inte av glädje. Skrev ner det och begrundande min lata mages förtäring för dagen:

Frukost:
1 skål med sojayoghurt (vanilj), musli, 1 skivad banan
Vatten

"Lunch" (fika på personalmöte):
1 portionsbägare med "probiotisk havreprodukt" passionsfruktssmak (YOSA) dvs. havre"yoghurt"
1/2 fralla med ost
2 småkakor
1 kopp te
Vatten
1 päron

Middag (fika med Ville):
1 kopp grönt te m honung
1 "grov" (haha) smörgås m fetaost, paprika, rödlök, pesto, tomat, salt/ peppar

Kvällsmat (äntligen hemma!):
1 smoothie (osötad juice, mango, jordgubbar)

Påminner mycket om dagarna innan jag träffade Mattias och i stort sett inte åt lagad mat överhuvudtaget. Då var kosten baserad på nudlar, ananas, fetaost, knäckebröd, äpplen, "äta ute", musli, flingor, yoghurt, fil. Ungefär. Och ostbågar naturligtvis.

Kommentarer
Postat av: Elina

Vi vet ju hur din mage mådde innan du träffade Mattias också...;-)



Laga, ät och njut!:-)

/E.

2009-02-05 @ 11:41:51
Postat av: Nancy

E: I have, jag är dum och glömmer det ibland haha :)

2009-02-05 @ 13:56:10
URL: http://negativenancy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0