Typiskt

Jag är grinig. Jag har inget bra morgonhumör och det finns ingen rätt sida att vakna på. Adderar man då att jag sov fyra timmar efter ha kommit hem efter nattjobb imorse, drog mig upp, åt lite rostat bröd, åt ett äpple, sminkade mig lätt, tog på mig kläder, tog en alvedon bara för att trycka på mobilen och bli meddelad att personen jag skulle iväg och träffa vill träffas senare och det går inte som planerat och oj oj oj. Nej, det fungerar inte så, får då måste jag jobba inatt på fyra timmars sömn (för jag hinner inte sova lite till på kvällen som var planen) och det fungerar inte, jag kommer somna av ren utmattning. Och jag håller dessutom på och skriver tenta nu på nätterna så jag kan inte komma undan med zombieliknande tillstånd. Underbart. Jag hatar sådant här. Slöseri med min tid och i-sista-minuten-ändrade-planer, dessutom är det tråkigt att jag inte får en chans att träffa personen för vi bor inte i samma stad längre. Men fan vad irriterad jag är.

Känner mig på skithumör, lönen kom inte, strul med chefen, trött i huvudet, now this och blä.


Kommentarer
Postat av: E.

Du!:-) Antar att både du och jag behöver framförhållning kring vilken dag vi ska ses när jag kommer ned!? Har mailat dig om det, har du fått?



/E.

2009-03-07 @ 21:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0