My first name Angelene - prettiest mess you've ever seen

Att inte ha saker att göra är uppenbarligen inte bra för undertecknad. Jag har växlat mellan att vilja skjuta mig själv och vara hyperaktiv i flera dagar nu, hell, flera veckor egentligen. Antingen släpar jag fötterna efter mig, vägrar möta folks blickar och lyssnar på deprimerande musik i poden eller så hoppar jag omkring som en skadeskjuten duva på tjack och ingen aktivitet duger, allting är för långsamt och tråkigt och jobbigt och RASTLÖS. Och sedan vaknar jag upp i sängen, intrasslad i täcket, ensam för M har gått till skolan och jag har ingenting att göra, men jag borde tvätta och jag orkar inte äta frukost och katterna gnäller och det är kallt på golvet och bam, så orkar jag knappt lyfta huvudet från kudden. Att vara ledig mycket är trevligt, på så vis är jag förtjust i jobbet men om jag inte blir bättre på att fylla ut tiden med saker som inte får mig att vilja karva upp mina egna handleder känns det väldigt onödigt att ha ledigt en och halv vecka på raken varje månad.

Angelene


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0