Im sick

Jag har haft en sjukt rolig helg och "gud" straffar mig.

I fredags gjorde jag och Mattias hemmagjorda pizzor och såg på film. Deathproof och Planet Terror. Jag avgudar Tarantino och trots folks dumbassiga protester om att Death proof inte håller måttet tycker jag den är sjukt bra. Filmen är the usual Tarantino, men i stort sett bara med tjejer och folk tycks ha ett problem med detta. Well, jag brukar ha problem med folk. Att musiken i filmen är grymt bra och att fötter lustigt nog är med i en stor del av filmen är bara grädden på moset. Lördag sov vi ut, åt helgfrukost, såg Bondook saints (LUV!) och jag åkte på syjunta hos Kicki. Vi knåpade hattar inför nästa TTV och åt middag tillsammans. Därefter hem and out and about med Martina. Blev tvingad att se på Melodifestivalen på förfesten men kändes bättre när vi väl kom till stan, drack något så gott som jordgubbsmojito och hamnade slutligen på Kellys då kön till rb var too long. Jag köar inte mitt i natten. Söndagen slöade jag och M tillsammans i sängen och åt sedan nachos framför tv:n. Jag har inga klagomål. Det enda mindre roliga var väl när jag svepte lite 60%ig Koskenkorva i tron om att det var vatten, sprutade ut vodka över vardagsrumsbordet och somnade glatt lullig.

Men nu, Martina var "typ frisk" från sin halsinfektion när vi gick ut i helgen men vems mandlar har svullnat och vems hals gör ont? MINE! Den lilla... The silverlining är väl att jag fick godkänt på den absolut sista resttentan och numera är en stolt ägare till en komplett utbildning och en examen från Göteborgs universitet. Yej me.

Kommentarer
Postat av: Martina

Du får det ju att låta som om det är jag som ville kolla på melodifestivalen!! Det var Malin! Hjääälp!!

2009-03-17 @ 07:30:13
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: nett

Grattis! :) Jag är mucho avundsjuk!

2009-03-17 @ 08:57:08
Postat av: Nancy

M: Okej sorry, det VAR malin hehe :)



N: Thanks!

2009-03-17 @ 10:35:57
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: Jamaica Slim

Låter som en sweet helg. och vad gäller Death Proof och Planet Terror så måste jag säga att jag tycker att D.P är den bättre av de två filmerna. Har man dessutom sett de bilfilmer som det flirtas med hej vilt så blir den ännu bättre.

2009-03-17 @ 14:00:16
Postat av: E.

Vilken mysig helg det låter som!! Ungefär så avkopplande som min helg nu är:-)



Och STORT grattis till examen!! Har jag missat, att du fixade resttentan!! HURRA:-D



/E.

2009-03-21 @ 18:39:58
URL: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0