Utmaning

Blev utmanad sådär på morgonkvisten av Cecilia
Kopiera detta till din blogg och utmana 5 personer. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav får du inte svara likadant som denne. Du får heller inte ange samma svar två gånger. Detta är klurigare än man tror. Lycka till!

1. Vad heter du?: Anna- Maria
2. Ett ord på fyra bokstäver: Aska. Som i cigaretter.
3. Flicknamn: Anna. Vanligast namnet jo jag tackar för den jag.
4. Pojknamn: Anders. Min gamla handledare som poppade upp i tankarna förut när jag började redigera om mitt examensarbete. Igen. För hundraelfte gången.
5. Yrke: Arbetsförmedlare. Apotekare. Arkitekt. Alla oändligt mer spännande än mitt nuvarande.
6. Färg: Analröd.
7. Klädesplagg: Axelbandslöst. Som jag aldrig någonsin kommer bära frivilligt.
8. Mat: Ananas. Come hither.
9. Sak i badrummet: Ansiktsmasker, Apevita - vad skulle jag göra utan er?
10. Plats/stad: Angered. Förorten in my heart baby.
11. En orsak att vara sen: Analläckage. Finns ingen i världen som ifrågasätter den ursäkten. Ever.
12. Något man skriker: Attans fy bubblan. ATTENTION!
13. Film: All about Eve.The ever wonderful Bette Davis har huvudrollen och ljuvliga Marilyn slinker med på ett hörn i en liten biroll.
14. Något man dricker: Alkohol. Tack gärna.
15. Band: Alanis Morisette. "Not as we" är jag stuck on för tillfället.
16. Djur: Allmogeget googlade jag fram. Yeah.
17. Gatunamn: Aschebergsgatan. Hm.
18. Bil: Alfa Romeo googlade jag fram. Oj, mina bilkunskaper är otroliga.
19. Sång: "Awful". Hole.
20. Aktivitet med mer än en deltagare? Afropower Dance. Inte en chans i helvete att jag utsätter mig för detta.



Orka utmana. Nu fördrev jag iallafall en stund.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha. Bästa ursäkten alla gånger. Analklåda har inget att komma med gentemot läckage.

2009-03-04 @ 12:13:00
URL: http://heartsick.blogg.se/
Postat av: Nancy

C: Oh yes! Inget kommer någonsin försöka argumentera med en om det!

2009-03-04 @ 15:39:45
URL: http://negativenancy.blogg.se/
Postat av: E.

Haha, vilka roliga svar du kom med!!:-) Afro power dance är ju helkul jue:-D



Kram!

/E.

2009-03-07 @ 21:06:05
URL: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0