Work.

Jag är uttråkad och obeslutsam. Har sådan ångest inför att jobba inatt och imorgon natt att det inte är sant. Gör ingenting, kan inte ta tag i någonting, sitter framför datorn mest.. Hyser in lite personer som är kraftiga utåtagerande, tystnadsplikten är lag, men ja, förra gången hade jag fullt av blåmärken på benen, bitmärken på ena armen och ömheter på hakan efter sparkar. Ja. Förutom all den psykiska tröttheten som förvandlade mig till ett vrak. Och inatt är det dags igen. Gah. Vill inte. Hade gett mycket för att typ bli magsjuk eller vadsomhelst. Nu. Kan inte tänka på något annat. Och det handlar inte om en natt, utom om två. Blir det sjukt jobbigt inatt måste jag alltså gå hem, våndas och tvinga mig själv att gå tillbaka för en omgång till.

Kommentarer
Postat av: Amanda

är också uttråkad, extremt uttråkad

2009-03-30 @ 12:40:40
URL: http://www.metrobloggen.se/Dotteralberta
Postat av: E.

Jag förstår varför din hud reagerar... tänker på dig Har själv jobbat massor och kommer fortsätta under veckan, men jag trivs ju så:-)



/E.

2009-03-31 @ 00:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0