He's your guy when stocks are high



Har bakat muffins i tre olika storlekar med dumlekolor och brownies med mintchokladssmak inför "syjuntan" på fredag. Helt plötsligt kan jag relatera till farmor som brukar prata om att hon har "flickorna" på besök och smaskar smörgåsar, bullar och dricker likör. Planen för fredag är ungefär liknande fast det blir pastasallad, fika och B.Y.O.B samt handarbetande inför TTV. Men har massor kvar i lägenheten att städa plus att jag jobbar natt inatt och mellan torsdag och fredag och någonstans mitt i röran måste jag även hinna med att dekorera 30 st muffins med frosting. Ibland är det skönt att ha sådana lyxproblem istället för ständig tentaångest. Förutom då att chefen fortfarande inte godkänt min semester. Fuck. Ska kolla mailen på jobbet inatt och se vilken förklaring hon kan tänkas ha till att låta bli att bevilja mig detta. Oh well.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0