Onsdag

Lugn natt inatt, kan inte klaga. Men när jag tog min morgonpromenad hem började jag må illa. Försökte ignorera det men det höll i och till slut gav jag upp och åt lite rester från gårdagens middag. Jag föredrar att inte äta när jag kommit hem och jobbat natt. Sover bättre och oftast är jag inte hungrig överhuvudtaget trots att jag äter mitt sista mål elva kvällen innan. Förutom de sällsynta gånger då det finns paj i kylskåpet på jobbet (kan ju inte låta bli) äter jag ingenting under natten, men ibland händer det att jag blir supertrött och blodsockret sjunker och då kan jag äta lite kex eller frukt men det sker aldrig varje natt. Och då jag bara har fem nätter kvar av mitt vikariat kan jag avsluta det utan att ha gått upp massor (som resten av nattare har gjort under sina anställningar och dessutom varnat om vad jag kunde vänta mig men fan den som ger sig), jag har hållit mig, viktmässigt sett, status quo. Å andra sidan, nu i efterhand, det har inte varit särskilt svårt. Jag har överlevt alldeles utmärkt och har ändå kunnat ätit lite god paj när möjligheten funnits.

Fuck nu "låter" rören i badrummet igen, god damn, jag kommer INTE kunna sova alls. FAN FAN FAN. Och förbaskade jävla fastighetskötare som aldrig dyker upp när man ringer honom. FAN FAN FAN.

Kommentarer
Postat av: E.

Rören i huset där jag bor låter också. Men det är ganska charmigt, särskilt som vi bara är fyra stycken som bor där. Gammalt hus och mycket luft i dem...



Grattis att du klarat nattandet så bra som du gjort, på alla sätt!! Minns att jag hade problem med magen när jag jobbade natt. Underliga mattider du vet...



Kram på dig!

/E.

2009-05-13 @ 18:15:28
URL: http://fjarilsprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0