People suck

Först ville jag skriva att jag legat i sängen hela morgonen med M, ätit rester från gårdagskvällen, tittat på Borta med Vinden (LUV!) och gnällt över min ryggvärk samt knaprat Voltaren. Oh happy happy happy lyckliga lata dag. Sedan släpade jag mig till datorn och råkade klicka in på jobbig diskussion mellan idioter som tycker att feminister borde skjutas för att de är så förbannat gnälliga. Men tjena. Tätt följt folk som dissar rättsamhället för att man inte får ta lagen i sina egna händer utan att bli anmäld. Nämen dubbeltjena. Oj, hatar människor mycket idag, väldigt mycket, extra hett, varmt och svidande. Tvi.

Kommentarer
Postat av: Martina

Hoppas du är på bättre humör imorgon:) Fast beeeeer brukar ju ha den inverkan!

2009-05-09 @ 15:52:48
URL: http://queenofparanoia.blogg.se/
Postat av: jamaica Slim

Låter som en helt vanlig dag på helgon med andra ord.

2009-05-10 @ 17:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0