Pre-julafton

- Då m åkte hem till sina föräldrar över jul redan igår morse bytte vi julklappar i fredags. Fick Alfapet (yej!) som jag sedan tvingade honom att spela två gånger och världens mest pugly silvergrissparbössa. Yes, ugly is the new fab!

- Alla julklappar är handlade samt inslagna och jag släpade mig till ICA igår kväll efter jobbet och införskaffade provianter halv tio på kvällen. Underbart att slippa köerna och stressen i mataffären idag. 

- Wok med röd curry, cashewnötter och quorn samt bulgur till blir min "julerätt" i år. Brukar alltid ta med mig en varmrätt hem till far och sedan plocka det jag kan äta från julbordet då jag är veggo och undviker mjölkprodukter (i största möjliga mån). Jag är inte särskilt traditionsbunden, nej.

- Vaknade imorse till ljudet av olika sms. Tydligen försöker någon anmäla sig till Facebook Mobil och använder sig av mitt nummer. Smart, jävligt smart med tanke på att JAG får konfirmationskoderna. Släpade mig upp, ringde syrran som kontrollerade att ingen snott min identitet och skapat en profil som mig på Facebook. Författade sedan ett mail till crewet. Jävla i-lands problem som stör mig tidigt på morgonen. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0