Rastlös

Jag har ingenting att göra och idag är det min lediga dag (från uppsatsen) som jag nästan känner mig tvingad att arbeta då min gårdagskväll var innehållslös (L ställde in middagen = purken och irriterad jag som handlat mat till två). Har upptäckt att jag inte har några som helst problem med att läsa litteraturen och artiklarna men att skriva - det går sådär. Av de två har jag iallafall minst lust med att skriva. 

260095-130

Lathet i kombination med rastlöshet, som börjar bli mitt kännetecken gör en frustrerad men energilös. Så, idag: Stargate-maraton med M och snacks-gluffsande. Nästan som att göra någonting "på riktigt" men man kan ligga i sängen hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0