"Även om jag är lyckligare nu längtar jag tillbaka ändå"

En vecka utan internet finally cracked me. Kröp till korset och beställde bredband från comhem och jag kan inte säga annat än att jag älskar det. Kommer dock hata nästa räkning men vem sade att man behöver vara rik?
Apropå pengar, måste komma på något sätt att tjäna lite extra och lägga undan efter sommaren för London-resa OCH överlevnad. Förutom jobbet jag redan har då förstås. Hade funderingar på att kapa mer av min skosamling (50plus par) men kan bara inte med det. They are all my babies. 

Idag är det utgång med Martina. Är taggad som satan. Ska jobba natt tors-sön så jag behöver lite runtrumlande med öl. Bästa sättet att begrava eventuella problem och bekymmer är med tre lager smink och lite alkohol. Synd bara att min partner in crime fortfarande bor på fel sida av Sverige. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0