Befolkningsökning

Gjorde misstaget att åka in till stan idag. För det första verkade jag ha förvandlats och blivit genomskinlig i och med att folk gick rakt in i mig ungefär tusen gånger. För det andra verkade det som om alla människor i Göteborgs omnejd var inne i Nordstan, naturligtvis med svettiga armhålor och skrikande ungar på släp. Det borde införas en åldersgräns i centrum eller så borde det finnas separata shoppingcentrum för barnfamiljer och deras bihang.

Efter att ha utsatt mig för ovanstående pina drog jag hem och slängde ihop lite mat (sallad och sojakorv) och lade mig i sängen och somnade om. Jobbade natten till idag och då måste man få sova ut. Ringde pappa sent på kvällen sedan och lyckades övertala honom att köra mig till Ikea imorgon och köpa bokhyllor med mig. Tänkte nämligen ägna morgondagen till att göra om vardagsrummet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0