Det finns roligare saker än att jobba natt en hel helg

Även om jag kände igår att jag verkligen älskar att jobba natt var just den här natten tusen gånger längre än vanligt. Det fanns nästan ingenting att titta på i programväg på tv, höjdpunkten var "Paulie" någon gång i natt som handlade om en papegoja som kunde prata samt reprisen på "Gilmore Girls" imorse tio över sex. 
Sista natten ikväll och sedan är jag ledig i tre dagar. Gottgottigottgott.

Var riktigt roligt att gå hem till Elina igår, fikade med te och lite mandeltårta och skvallrade med henne och hennes pojkvän. Sedan sminkade jag henne för de skulle på kalas på kvällen. Lagom slappt umgänge, orkar inte direkt mer seriösare saker när jag jobbar mycket. Och när det är Gothia Cup i stan sätter inte jag min fot i stan.

Vad jag inte ser fram emot nu:
Måste ge katten sin medicin innan jag går och lägger mig, hello, ge en stor jävla sur hankatt flytande medicin med en spruta i munnen. Inte så jävla kul. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0