Skavsår

Efter mycket ömhet, kärlek samt två paket plåster har jag äntligen lyckas läka ut alla skavsår och blåsor på mina fötter. Jag vägrar erkänna mig besegrad av skoguden som bestämt att mina hälar alltid ska vara uppfläkta och blodiga. Naturligtvis gick allt åt helvete på vägen hem idag. Sträckan jag gick är jämförbar med ett hundrameterslopp (spårvagn-spårvagn-ICA-Apoteket-buss-hem) men nu är allt slit bortkastat för mina fossingar är helt traumatiserade och sönderskavda.
Det som nästan gör mig mest förbannad är att det var ett par platta peeptoe ballerina skor jag hade idag. Inte några högklackade to die for-skor som enligt min logik skulle varit värda att lida för. Bara ett par sketna vardagsskor. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0